tiistai 24. heinäkuuta 2012

Lomaa odotellessa!

Blogin päivittämis motivaatio on jotenkin tosi hukassa. Jonkinlaista koostetta olen aloittanut kirjoittamaan jo moneen kertaan ja aina kuitenkin jättänyt julkaisematta.. Me odotellaan jo kovasti mun lyhyttä lomaa.Ollaan ryhdistäydytty sekä agin että tokon treenaamisessa.

Keikolle olen saanut muutamia koepaikkoja ja nyt on yritetty saada kokonaisuutta kasaan. Harmi vaan että liikkeet tuntuu vaan hajoavan.. Edistystä on tapahtunut kaukoissa, Z:tassa ja erityisesti tunnarissa. Meidän bravuri liikkeet taas tuntuu menneen piloille. Mitä ihmeellisimpiä virheitä on esiintynyt. Milloin ei löydä ruutua, merkkiä tai lähtee ohjatussa ihan minne haluaa. Luoksarissa stopit venyy. Toivottvasti saadaan liikkeet edes kisa kuntoon ennen ekaa koitosta.

Keesin tokoilusta mun omat fiilikset heittelee paljon. Välillä tuntuu että se on pian koe valmis välillä taas olen varma ettei siitä ikinä mitään tokokoiraa tule. Keesi ei kuitenkaan ole mitään väärää tehnyt vaan mun oma usko ja luottamus pikkukoiraan ja omaan osaamiseen on välillä ihan hukassa. Tosi surullista kun kaveri on kuitenkin ihan lupaava ja taitava.

Agia ollaan treenailtu perjantaisin Sonja kanssa. Keikon kanssa alkaa löytyä yhteinen sävel ja mä alan vidoin löytää omaa tyyliä miten ohjata ja mikä sopii Keikolle.. Hassua kun oikeastihan me ollaan vieläkin agi tauolla.. :D

Keesi on ahertanut Keppien parissa. Vaikka mä olenkin aina vannonut ohjureiden nimeen ollaan Sonjan ehdotuksesta treenattu vinoilla ja ne tuntuu sopivan Keesille hyvin. Hurjaa edistystä on tapahtunut ihan muutamien treeni kertojen jälkeen. Keinua Keesi kammoaa vieläkin ja sen kanssa on nyt vaan maltettava edetä hitaasti..

(c) Miia L "Pois alta täältä tulee hurrrja keikei!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti