maanantai 9. heinäkuuta 2012

Hassu Keesi ja outo Keiko!

Olin ilmoittanut molemmat Karjaa KV näyttelyyn. Löydettiin perille vain yhden ylimääräisen uukkarin jälkeen. Musta alkaa siis tulla kelpo kuski! :D

Keesi oli ekaa kertaa valioissa. Tänään ei oikeen sujunut. Namit oli liian hyviä joten ei maltettu seisoa ja liikkuakkaan ei voinut kun piti haistella tai muuten vaan koikkelehtia miten sattuu. Hassu Keesi. Pitää varmaan vidoin ottaa ihan asiakseen opettaa näyttely ravi. (Miten musta tuntuu että olen kirjoittanut noin joskus ennenkin..?)

Tuomari oli vaihtui Irlantilaisesta suomalaiseen Tanya Ahlman-Stockmariin.

"Hyvän kokoinen uros. Neliömäiset rungon mittasuhteet. Hyvä kuono-osa. Silmät voisivat olla tummemmat. Hyvä kaula. Kokoon sopiva runko ja raajaluusto. Toivoisin runsaamman kauluksen. Hyvä ryhti seistessä. Liikkeet saisivat olla yhdensuuntaisemmat."

VAL ERI SA VAK2 PU3 


Keikollakin oli tuomari vaihtunut. Tuomarina Walter Schicker Saksasta.

Keikon arvostelu on saksaa.. Jonkin verran saatiin sitä käännettyä ja Kehuja tuli kokonaisuudesta, käytöksestä. Liikkeistä sanoi että liikkuu vaivattomasti. Luisusta lanteesta tuli sanomista taas. Keiko esiintyi hienosti mistä olin erityisen onnellinen. Juoksenteli jopa PU kehässä löysällä remmillä mun edessä! Voitteko kuvitella! Seisoi myös ihan ryhdikkäästi.. Outo Keiko! :D

AVO ERI SA AVK1 PU3 SERT

Tulihan se toinenkin serti. :) Toivotaan että kolmaskin jossain vaiheessa. Sitten olen luvannut Keikolle ettei sen tarvitse näyttää ruskeaa naamaansa näyttelyissä kun ehkä kerran vuoteen.. :D

Keesi seuraava näyttely on varmaan erkkari. Yritetään löytää tuohon ravaamiseen joku järki. Keesillä on kauniit liikkeet kun liikkuu kunnolla joten yritetään jaksaa harjoitella. Keikolle paria näyttelyä olin miettinyt mutta katsotaan jos Mia vaikka lähtis kaveriksi en ehkä yksin jaksa ajella.

2 kommenttia:

  1. Se on lantio. LANTIO. Katso http://hyl.edu.hel.fi/~petri/petri/2005atk/Kotisivu/kuvat/muut/luuranko006.jpg

    LANTIO!


    :DD

    VastaaPoista
  2. höh iha sama! :D Mulle se on lanne...

    VastaaPoista