sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Tunnustuksia!

Tunnuksen saaneen pitää;
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Kiitos Veeralle! :)

Koska suurimmalla osalla mun blogia kirjoittavilla tutuilla on jo tämä haaste skippaan kohdan 2.

1. Mua ärsyttää turhaan haukkuvat koirat. Enkä muutenkaan pidä koiran haukusta.
2. Joskus tunnen huonoa omaatuntoa siitä että olen päässyt Keikon kanssa niin pitkälle suht vähällä työllä.
3. Nolottaa myöntää mutta annan Keesin nukkua sohvapöydällä.
4. Otin tatuoinnin tänä kesänä joka viittaa mun koiriin.
5. Mulla on nykyään paljon enemmän ystäviä kun ennen koiria.
6. Harmittaa kun ei ehditä siskon kanssa enää treenata niin usein yhdessä kuin ennen.
7. Haaveilen red&tan värisestä kelpiestä.
8. Koirien hyvinvointi menee usein omani edelle.

3 kommenttia:

  1. Ihana toi kolmoskohta <3
    Voin vain kuvitella, miltä Keesi näyttää siinä sohvapöydällä ;)

    t. Katja

    VastaaPoista
  2. Mäkin inhoon haukkuvia koiria, miks mulla pitää ollanen ääntä käyttävä vinkuiita! Ja vielä itsepäinen kuin pässi. :D Mutta Ruutihan haukkuu vain "asiaa" (omasta mielestään).

    Se on kyllä ihana kun on niin paljon koiratuttuja, ja saman henkisiä treenikavereita! Tuo toisen ulottuvuuden treeneihin. ;)

    VastaaPoista
  3. Katja joo aika hassun näköinen se on kun nukkuu siinä. :)

    Tiia ei Ruuti musta ole sellainen turhan päälle räksyttäjä. :) Treeneissä mua ei niin haittaa jos koirat haukkuu mutta muuten.. Keesikin joskus turhaan räkyttää mutta skipiksi kuitenkin aika hiljainen onneksi..

    VastaaPoista