tiistai 26. huhtikuuta 2011

Kato mitä mä teen, seuraa mihin mä meen!

Huh,olipa pääsiäinen!

Perjantaina suunnattiin Lahteen näyttelemään Keesin kanssa. Keesi käyttäytyi näyttelypaikalla kivasti ja keräsi myynti kojuista kaikki ilmais herkut ja maistiaiset. :D

Kehässä seisoi hienosti. Ravaaminen ja pöydällä olo vaatii lisää treeniä. Tuomarina oli Elsbet Clerc Sveitsi. Tuomarin makuun Keesi oli turjan kevyt ja kesken vielä. Sanoi mulle heti alkuunsa että "Needs more time" :D Kiva arvostelu silti saatiin.

Light in type. Good size. Well shaped head correct expression. Well angulated. Needs more ring training. Correct coat. Immature movement. JUN EH

Kiitos Ennille ja Anskulle kivasta seurasta sekä Skipi ihmisille kehän laidalla! :)

-----

Lauantaina koirat oli päivän kotona keskenään kun mä ahkeroin Atd:n pääsiäiskisoissa.

Illalla mentiin Sonjan ja bc:dein + Missyn kanssa Sporttikoirahallille yö aksoihin. Mia käväs myös innokkaan Readyn kanssa katselemassa.Kio ei päässyt kun on taas ikävä kyllä ontunut.. :(

Sonjalla oli kiva pätkä jossa ideana irtoominen. Sitä sitten tehtiin ja saatiin hyviäkin pätkiä. Toiseen suuntaan oli superisti hankelempaa varsinkin kun mä oon niin tois puoleinen.. Ihanaa huomata että mä oon oppinut muutaman uuden kivan ohjauksen ja Keiko on viime treenien aikoina tajunnut kääntymisen idean! Jei! Vielä kun saatas osaaminen kilpakentille..

Keesi teki keppejä. Voi vitsi se on niin suloinen ja innokas oppilas! :D Hienosti pikku skipi kepitti. Hyvät treenit mahtavassa seurassa! Iso KIITOS!

----

Tänään suunnattiin Keikon kanssa Purinalle HAU:n pääsiäiskisoihin.

Keiko nautti oikein silminnähden laatuajasta mun kanssa kahdestaan jo bussi matkasta lähtien. Kirmaili malminkartanon niityillä onnellinen kelpien virne naamalla! 

Ekalla radalla tuomarina Anne Viitanen. Tosi kiva rata ei oikeestaan mitään kummallisuuksia muutamaa kohtaa mietin miten mennään. Ihan hyvät ohjaukset valitsin mutta koska se on niin pienestä kiinni nollaa ei tullut. Mä liukastuin just ennen puomia ja mun horjahdus painoin Keikon puomista ohi. Tuntui sairaan hyvältä ohjata keepiä. Kovaa mä ainakin juoksin jossain kohtaa ois vielä kovempaa voinut viedä ja ennen puomia ois voinut hidastus olla myös paikallaan. Pari pidempää kaarrosta tuli myös. Hyvä rata silti! 5 aika -8,32

Tokalla radalla tuomarina Kari Jalonen ja vaikutti kans ihan kivalta radalta. Sinne en onnistunut kuitenkaan valitsemaan varmaan yhtään hyvää ohjaus vaihtoehtoa. Huono minä! Alkuun mietin pakkovalssia ja niistoa. Kumpikin toimii Keikolla hyvin ja munkin ne pitäs osata tehdä! En kuitenkaan kumpaakaan uskaltanut koittaa! Mikä nössö! Ennen keppejä valssasin ja sekin huono valinta koska en kerennyt mitenkään ja sit menin vielä kepeille rynnimään josta seurauksena Keiko ajautui kakkos väliin. Mut ei siitä sen enempää. Tuossa tuo kamala räpellys HYL.

Viimeinen nolla aiheuttaa nyt ihan selkeesti typerää ja täysin turhaa painetta mulle. Seuraavissa kisoissa otan tavoitteeksi että pidetään vaan hauskaa ja kokeillaan niitä juttuja mitä ollaan opittu myös kisoissa. "Varmistelu" on nyt heitettävä romukoppaan ja aletava ohjata rennosti hauskaa pitäen. Mikäs kiire meillä on ykkösistä matka on vasta alussa ja kumppanina mailman iloisin ja kiltein Keiko!

Jokatapauksessa hauska päivä tuttuja tapaillessa ja ratoja ihaillessa! Huomenna jatkuu agilityn parissa mennään sijaistamaan Mia&Kioa Oreniuksen treeneihin. Kyyti on varmasti kylmää ja mä taidan olla palautteen tarpeessa! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti