maanantai 4. huhtikuuta 2011

Sunnuntaina agit.

Agitokolassa ohjatuissa kahta radan pätkää. Ekana mentiin tätä. (ratapiirrokset törkeästi pöllitty L:llien blogista.)





Aluks en saanut kolmoselta putkeen, kun mun valssi väärässä kohtaa ja väärään aikaan. No sain opastusta ja onnistututtiin. 4-6 hyvin. Putki okseri oli vaikea. Sitä otettiin helpotettuna ja sitten niin että jatkettiin kasille. Kasi ysi oli mulle erityisen hankala tajuta kun ei ollut kiirettä en malttanut rauhassa ohjata joten tuli välillä 9 ohi. No muutaman kerran jälkeen taas päästiin jatkamaan. 10 aidalta ei tahtonut irrota putkeen oli hankala kulma vaikka tuossa ei siltä näytä. Lopussa ei ongelmaa. Päästiin kuitenkin lopuksi kerran puhtaasi koko rata. Mä olen vieläkin ihan surkea radan lukia en yhtään osaa kattoa mitkä on vaikeita kohtia.. Vaan eka menee aina pieleen jas sitten vasta näkee ne ongelma kohdat. Turhauttavaa. Keiko oli kuitenkin hieno mitä nyt pikkasen taas välillä liioitteli hyppyjen kanssa.

Toinen pätkä oli tämän näköinen





Aluksi jätin keikon ihan tyhmästi keskelle hyppyä.. Urpo mikä urpo.. No onneks tästäkin mua huomautettiin. Kun jätin k:n parempaan paikkaan ja liikuin kohti keppejä oikeaan aikaan kääntyi se tosi näppärästi ihan siivekettä hipoen. Hyvä Keikei! Kepit oli hitaat ja taas mä hölötin niides ajan vaikka just päätin että olen hiljaa.. MUR! Kun onnistuin tekemään oikea aikaisen valssin keppein jälkeen kei käänty ihan kivasti ja loppu sujui patsi kepit hitaat.

Keikolla aksa sujuu kivasti mua tällä hetkellä turhauttaa oma hidas oppiminen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti