lauantai 2. huhtikuuta 2011

Keepi ja Skipi tottelemassa.

Treenattiin tännään baronalla. Mukana menossa oli Mia ja Kio, Enni ja Lore&Laiko sekä Saila ja Aidan& Sandra.

Keiko aloitti seuraamisella. Palkkana piikkipallo, palkka tuli mun kainalosta. Voi JEE! Keikon seuraaminen alkaa vihdoin olla sitä mitä mä haluan. Intoa ja virettä löytyy ja kontakti pysyy.

Ensin pieni pätkä jossa käännökset ja täykkäri. Sitten sivuaskeleet ja peruuttaminen. Peruutuksissa aluks haukkui. Otin uudestaan ja taas haukkui joten jouduin ärähtämään ja sit teki hiljaa. Täytyy olla varovainen nyt kun oon saanu vireen tosi ylös ettei rupea ääntelemään. Vaatia tekemään korkeassavireessä mutta silti hiljaa. Seuraavaks kaavio jossa käännöksiä ja täykkärit hitaassa käynnissä ja lopuks vielä juoksussa. Juoksussa oli vaikeuksia meillä molemmilla. Siihen treeniä lisää. Hitaassa ihan sairaan hieno!

Oli tarkoitus ottaa voin luoksari käskytettynä mutta keiko meni seiso käskystä maahan joten otin pelkkää pysähdystä sitten. Vahvistetaan nyt stoppia ja otetaan sit maahan meno taas mukaan.

Keikon hyppynouto oli muuten varsin mainio mutta palautus oli ihan vino ja väljä. Treenataan sitä lisää ja muutenkin niitä ikuisia eteentuloja treenattava taas aktiivisemmin. Video

Keesi teki hiukan perusasentoja ja seuraamisia. Silloin kun keskittyy niin hienoa on mutta välillä unohtuu jotain kattelemaan ja se pirun haistelu on ihan törkeän ärsyttävää! Kerran karkas Mian luo. Huusin Mialle että häätä veke.Pääsin kutsumaan heti kun Mia oli ärähtänyt sille ja kovaa palas mun luo! Näitä lisää oppii että kaikki kiva on mun kanssa ja mulla! Karkas myös kerran Laikoa katsomaan mutta sieltä sain kutsuttua pois melko nopeasti.

Keesi teki myös jäävien alkeis harkkaa. Seisominen ja maahan meno onnistui hienosti. Nyt vaan varmuutta ja pikku hiljaa vaikeuttaa ettei jää junnaamaan samaa.

Keesin suhteen mun on nyt vaan otettava itseäni niskasta kiinni ja treenattava myös sitä enemmän jos joskus haluan että osaa edes liikkeet. Tavoitteisiin laitettu TK1 tälle vuodelle on liian kova haaste mutta yritetään edes tehdä parhaamme ja saada edistystä aikaan niin se riittää. :)

3 kommenttia:

  1. Voi Keesi oli niin maan matonen kun ärähdin sille, hui tuli ihan pahamieli kun se oli niin hätääntyneen näköinen.

    VastaaPoista
  2. Se oli sille oikein! Mitäs karkas! Ehkä jos syöttelisit vähemmän nakkeja mun koirille ne ei tykkäisi susta niin paljoa niin ei karkailis sun luo ja ei tarttis ärjyä! ;D

    VastaaPoista
  3. En mä mitään nakkeja niille syöttele, en tänäänkään yhtään. enkä kyl muutenkaan, vaan jos mä joudun joskus pyytää niilt jotain ni palkaks sit saa.. :D

    VastaaPoista