maanantai 4. huhtikuuta 2011

Maanantai tokot.

Hskp:n kisaavien treenit agitokolassa tänään.

Ekana seuruu käskytettynä. Taas piikkipallo kainolossa. Kaaviossa kaikki mitä voivoin seuraaminen sisältää. Keiko teki tosi kivasti vaikka häiriö on noissa treeneissä tuplasti pahempi kun missään kokeessa ikinä. Mä sekoilin käännöksissä ja muutenkin rytmitin tahdin väärin. Ohjaaja tarvitsee siis paljon treeniä voin seuraamiseen koira osaa jo! :D

Sit otettiin metskulla pitoja, nostoa ja luovutuksia. Nostot hyviä pidoissa ottaa painetta jos oon lähellä ja luovutukset kamalia. Jää kauas ja vällä myös vinoon jos yritän ohjata lähemmäs paineistuu ja pudottaa. Mulla meni sit vielä hermot. Huono minä! Turhauttaa vaan tahkoa tota samaa asiaa ja edistystä ei vaan tule ei millään. Kohta luovutan ja opetan palauttamaan sivulle. Sama oli eteentulon kanssa kovin kaukana se kelpie nököttää.. Tuntuu että tää eteentuonnit/tulot on niin lukossa ja solmussa kuin olla ja voi vaikka kuinka yritän olla ahdistumasta ja hermostumasta tuo aistii että olen ihan kireenä ja ottaa tottakai vielä enemmän etäisyyttä muhun.. Voi itku ja hampaiden kiristys!

Kaukot oli kivat. Oli kuulolla ja teki rauhalliset puhtaat vaihdot. Vielä ei olla kisamatkassa mutta jospa kohta.

Paikka makuussa ei mitään ongelmia vaikka vierustoveri pikkasen ryomi vieressä. Edelleen pitäs saada niitä pidempiä paikkamakuu treenejä, mutta varma makoilian tuo on. Otettiin Mian kanssa myös niin että Mia kutsui Kion ihan Keikon vierestä. Ei ongelmaa tässäkään.

Piti ottaa luoksetulon stoppi käskytettynä: Keiko otti jostain painetta ja ei tullut ekalla käskyllä tokalla lähti tulemaan mutta ennakoi otin vaan läpi. Sama uudestaan ja sit mulla naksahti.. Rupes vaan kiehumaan että miksi se ei kuuntele yhtään mitä sanon.. Tyhmä minä! Onneks Mia piti mulle heti treenien jälkeen kurin palautuksen ja käytiin vielä kentällä ottamassa muutama erityisen iloinen ja vauhdikas luoksari! :) Ens kerralla kun olen suuttumassa mun keepille heitä Mia mua kapulalla päähän!

Keesi sai tehdä kanssa muutaman kunnon hetsaus luoksarin kentällä. Mä hihkuin hulluna ja Mia piti Keesiä pannasta. Kovaa se sieltä skipitteli! :D

Kotimatkalla mulla ja Mialla oli autossa vielä kovin antoisat koulutuspoliittiset keskustelut! ;D Kiitos taas sisko olet korvaamaton!

Keesukka&Kikotus

1 kommentti:

  1. Hui hurja kun olit jo tehokas! Mä vasta ajattelin et mitä mahdettiinkaan tehdä tänään. :D Ja ei kuule mitään. Mielelläni mä sua ens kerrallakin kurmuutaan ku onneks oot melko nopea oppija ja ei tartte sanoa samsta asiasta montaa kertaa ja tajuat ku sulle selittää. Mut kapulalla en uskalla heittää kun oot sen verran kovapäinen et pelkään sen halkeavan ku limasin jo viime treenein jälkeen. :DD hih kato, jokainen keepin omistaja on voi-voi-voittaja! XD

    VastaaPoista