tiistai 1. marraskuuta 2011

Keepi & Skipi reissussa!

Perjantaina pakattiin auto ja suunnattiin Seinäjoelle Ennin ja Bc poikien luo viikonloppua viettämään. Ensinnäkin anteeksi niille kaikille jotka joutuivat jumittamaan mun perässä sillä rupuisella tien pätkällä.. mutta kun oli pimeää, sateista ja lisäksi en tiennyt missä olin.. Perille löydettiin kuitenkin yllättävän hyvin vaikka pariinkin otteeseen olin varma että eksyttiin.

Lauantaina lastattiin auto paimenilla ja hurautettiin näyttelyyn. Mun koirista kehään ensin marssi Keiko. Harvinaisen innokkaasti se sinne pyrkikin. Mäkin päätin olla jännittämättä tällä kertaa ihan oikeasti. Keiko ei ole varmaan ikinä esiintynyt noin rennosti mun kanssa. Seisominen mun kanssa on vieläkin ihme steppailua ja sisänäyttelyissä ei liiku kovin kummoisesti mutta molemmille jäi kehästä hyvä mieli mikä tärkeintä. :)

Tuomarina molemmilla Dagmar Klein Romaniasta. Mukava tuomari. Kohteli koiria todella nätisti ja tutki jokaisen koiran yhtä tarkasti ja ystävällisesti :)

Keikon arvostelu: Correct type. Masculine head with correct expression. Correct proportions. Correct neck. In movement needs to have more drive from behind. A bit straight shoulder. Nice temperament. Well presented. AVO EH



Keesi pääse kehään heti kelpejen jälkeen. Seisominen sujui tuttuun tyyliin mutta ravissa taas pientä pommimista joka tasaantui kyllä loppua kohden. Pöydälläkin tyyppi seisoskeli ihan kivasti.

Keesin arvostelu: Correct type. Excellent head & expression. Correct body construction Substance & chest in development. Correct neck & topline. Excellent angulation. Nice temperament. Well presented.

ERI SA NUK2 PU4

 

Näyttelmien jälkeen lenkkeiltiin aika upeissa maisemissa. Koirilla oli hauskaa juostessa ja riekkuessa! Illan koirat sai lepäillä keskenään kun me ihmiset lähdettiin viihteelle... Sunnuntai menikin mun osalta oikeestaan vaan nukkuessa.. ;D Maanataina ajeltiin sitten aamusta kotiin.




Tosi kiva reissu vaikka ajomatkat olikin pitkiä ja rankoja varsinkin mulle kun en paljoa autoa aja. Seinäjoki vaikutti tosi kivalta paikalta ja pakko myöntää että minäkin joka aina olen sanonut haluavani asua pk seudulla rupesin miettimään tosissani haluanko oikeasti elää täällä ahtaasti ja pakokaasujen seassa..? Ennille iso kiitos kaikesta! :)

3 kommenttia:

  1. Onnea hienoista tuloksista! :)

    VastaaPoista
  2. Hienoja tuloksia:) Onnittelut!
    Voitit itsesi pitkällä ajomatkalla. Mulla se on edessä tänä viikonloppuna, kun lähden Hauhoviin. Tule käymään siellä ja ota Miakin mukaan. Olen siellä pe-ma.
    Kiti

    VastaaPoista
  3. Onnittelut hienoista koirista! Minullakin on yksi sellainen :)

    Maalla on mukavaa....
    :D

    VastaaPoista