lauantai 10. elokuuta 2013

Korrien koulutus ja mökkikuvia!

Meidän seuran koulutus omalla kentällä. Mietin lähtiessä että miksi ilmoitin kun tokoilut on ollut telakalla jo pidemmän aikaa. Onneksi mentiin. Olen aikaisemminkin koulutuksessa ja tykkäsin kovasti. Edellisellä kerralla oltiin Riitalla mutta nyt Pekalla.


En halua sen tarkemmin ruotia koulutusta koska en osaa kuitenkaan kirjoittaa niin että siitä joku jotain ymmärtäsi. :D Yleisesti saatiin tosi hyviä vinkkejä ja sain kovasti rohkaisua ruveta vaatimaan Keikolta asioita kunnolla. Se osaa mutta mä en vaadi enkä kerro sille tarpeeksi selkeästi mikä on toivottavaa ja mikä ei. Mä olen aina ajatellut että Keiko kestää huonosti virheitä mutta taitaa olla niin että mä kestän niitä paljon huonommin kun Keiko. Mieltä lämmitti kuitenkin kovasti kuulla että olen opettanut Keikoa ihan hyvin mutta nyt tarvitsee nostaa vaatimustasoa. 

Mua kovasti innostaa jatkaa tokoiluja taas tauon jälkeen. Keiko oli tokoilusta ihan super innoissaan. Se oli todella onnellisen näköinen kentällä tehdessä ja taitaa vaan olla niin että Keikon mielestä toko on parasta! :)

Kaikki kuvat (c) Tiia Hämäläinen












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti