maanantai 21. tammikuuta 2013

Uutta, ulkoilua ja näytelmää!

Ensiksi tärkeimmät! Mä ostin itselleni uudet agi kengät! Alun perinhän olin luvannut että saan sitten vasta ostaa kun noustaan Keikon kanssa kolmosiin. Mutta lupaukset on tehty rikottaviksi ja Keesin perässä juokseminen ei vaan enää mitenkään onnistunut lenkkareilla. ;D



Näiden lisäksi tilasin koirille kauan haaveilemani OBTRACK Rogle:t Tosin niiden toimitus kestää nyt kuulemma hetken. Materialistiko?! :D

Lenkkeilyjen suhteen otin itseni niskasta kiinni ja olen yrittänyt ajatellan positiivisemmin sekä olla lenkeillä rennompi. Koiriin tällä mun asennemuutoksella oli huomattavia vaikutuksia. Keesin olen myös ottanut jämäkämmän mutta ystävällisen otteen ja herra onkin parantanut käytöstään. Meidän luokse on edelleen karannut vaikka minkälaista karvakorvaa mutta olen pystynyt hillitsemään hermoni ja Keesi on pystynyt pysymään paljon rauhallisempana. Hyvä me! Keesi ohitti menneellä viikolla jopa yhden maassa makoilian täysin hiljaa! :) Örisee vieläkin joillekkin mutta ei ole saanut enää pahempia raivareita.. Pikku hiljaa..

Saa nahdä kauanko tää mun käytöskoulu jaksaa kestää. Varmaan just siihen asti kun joku kanssa ulkoilia tuhoaa mun kovan työn nanosekunteissa.. :/

Lauantaina pyörähdettiin Turku KV:ssa. Keesin arvostelua en jaksa kirjoittaa vaikka se olikin ihan hyvä. Tuloksena ERI VAK3. Mitään kummoista ei muutenkaan meidän porukalle irronnut paitsi Keesin ihana tyttö voitti luokkansa. Jäi ilman SA:ta jonka oisi musta ehdottomasti ansainnut .Ihana pieni tyttönen!

Reissu oli kuitenkin hurjan hauska ja oli kivaa olla ilman kiirettä kun Keikokin sai mennä Mialle päivähoitoon. Keiko oli ratkaisuun varsin tyytyväinen! :D

Tänään pojat pääsivät hierojalle. Molemmilla samat paikat kireinä kun viimeksikin. :/ Täytyy yrittää useammin noita hoidattaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti