lauantai 26. toukokuuta 2012

Ensimmäistä kertaa erikoisvoittajassa!

Tänään aamulla eka EVL kisa Vihdissä. Tuomarina Hannele Pörsti. Ihan ekaksi:  Hurjasti onnea treenikaverit Sonja & Piina ekasta 1-tuloksesta erikoisvoittajassa!

Meille tänään 3-tulos pistein 223. Yhtä pistettä vajaa kakkonen.. Keiko oli ihan mahtavassa vireessä ja teki oman osaamistasonsa mukaisesti. Meille vaikeat liikkeet meni upeasti mutta niissä "helpoissa" tuli sitten mulle muutama jäätyminen joka luultavasti maksoi tänään 1-tuloksen.. Vähän harmittaa oma jäätyminen varsinkin kun yleensä mua ei edes kisaaminen noin paljon jännitä..  Keiko oli vaan niin mahtava ja olen siitä hurjan ylpeä. Sen kanssa on ihana kisata kun on aina kisoissa niin itsevarmaa, ei paineistu mun jännittämisestä ja selvästi nauttii kisaamisesta.

Liikkeet tehtiin kolmessa osassa. Kirjan järjestyksessä muuten mutta Z:ta viimeisessä osiossa ainoana liikkeenä. Oltiin tokassa paikkallaolo ryhmässä ja suoritettiin liikkeet viidentenä.

Paikka istuminen: 10  Sonja kertoi että Keiko oli jossain vaiheessa nuollut itseään kyljestä. Tuomari ei varmaan sitten sitä huomannut.. Pääasia että istui ja pysyi.

Paikka makuu: 10

Seuraaminnen: 9 Tää oli ehdottomasti meidän paras koe seuruu ikinä milloinkaan. Tehtiin yhdessä mä ohjasin koiraa rauhassa, ajattelin mitä teen ja osasin jopa kävellä melko hyvin! Keiko oli innokas ja tarkka! Yksi huonompi vasemmalle käännös jossa vähän törmättiin ja viimeinen täyskäännös seis hitaassa huono.

Luoksetulo: 6 Tässä tapahtui mun eka jäätyminen. Käskin ekassa stopissa maahan. :( Tajusin virheen kyllä heti ja harmitti. Laitoin sitten tokassakin maahan että saatiin jotain pisteitä.. Huono eteen ja sivulletulo tosin mun järkyttyneellä ilmeellä ja huonoilla käskyillä tais olla tässä osaa..  En yhtään tiedä mistä moinen ajatuskatkos.. Tää harmittaa kyllä näin jälkikäteen ihan sairaasti. Molemmat maahan menot oli kyllä hienoja mutta ois varmaan tehnyt ihan hienon seisomisenkin kun tuli hyvää vauhtia eikä ennakoinut..

Ruutu: 0 Yritin nollata luoksarin mogan mielestäni mutta en ihan täysin siinä onnistunut.. Keiko meni hienosti merkille. Ruutuun lähettäessäni katsoin Keikoon enkä ruutuun päin joten lähti taaksepäin kohti luoksarin tötsiä.. Paniikki iski kun näin kuinka lähellä Keiko on ajautua ulos kehästä. Sitten alkoikin järjetön käskyjen kiljuminen.. Jos oisin osannut pysyä rauhallisena ja rauhoittaa käskyt ois Keikon saanut varmasti ohjattua ruutuun ilman liikoja käskyjä.. Tehtiin liikeloppuun asti ja kun mun paniikki kiljuminen loppui löysi Keikoin ruutuun.. Seuraamaan tulo hyvä.

Toisessa osassa.

Ohjattu nouto: 8 Vasen haettiin. Ois mielellään jättänyt merkin tekemättä mutta pysähtyi sinne kuitenkin kun käskin. Kiltti K! Varmasti lähti merkiltä ja hyvällä vauhdilla molempiin suuntiin. Nosto muistaakseni myös hyvä.. Palutus Keikoksi oikeen hyvä. Sivulle tulo tosi huono ja siitä varmasti suurimmat piste menetykset. Mä olin tähän itse oikeen tyytyväinen.

Metalli: 9 Aavistuksen vino palautus mutta hieno sivulletulo. Kapula jäi muuten pysyyn ja mun irvistys tässä kohtaa ois ollut varmasti valokuvan arvoinen! :D Ei olla ikinä treenattu noin mutta Keikoa se ei haitannut.

Tunnari: 10 Hienosti rauhoittu vihjeistä! Teki varmaa työtä ja nosti oman heti kun osui kolmantena kohdalle. Palautus ja sivulle tulo ok. Aika huisia. Meidän ongelmaisin liike tällähetkellä ja Keiko näytti että kyllä mä osaan kun tahdon! :)

Kaukot: 5 Jäi vähän löysän oloisesti. Muita katsellessani huomasin että eka vaihto on seiso. Meille liikkuri kuitenkin  näytti istu tai sitten mä olin niin sekaisin että näin harhoja..???  Tästä taas sain paniikin aikaan ja suurin osa mun käskyistä epävarmoja ja rauhattomia.. Jouduin sanomaan tuplia ja myös sivulle nousuun tupla joskin senkin voin laittaa omaan piikkiin kun käsky ihan kumma.. Vaihdoit jotka teki ekalla oli ihan hyviä joten malttia ja rauhaa tähän liikkeeseen lisää...

Viimeinen osa

Z:ta: 7 Järkkä oli S-I-M. Istuminen meni seisomiseksi. Siinä hiukka huono käsky.. Muuten ihan ok tämä. Linjat oisin voinut ohjata tarkemmin..


Ihan hyvä koe ekaksi. Keiko teki hyvin mulle jäi paljon parannettavaa! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti