sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Positiivisuus on pop!

Mä oon varmaan tullut sairaaksi kun eilisten tokojen jälkeen mut valtasi joku ihme positiivisuus vimma! Minä joka aina murehdin ja märehdin joka asiaa... No katotaan kauan tämä kestää.. :D

Tänään treenit Sadun koutsaamana. Sadulla on aika varmasti joku taikavoima.. Koska joka kerta kun olen ollut Keikon kanssa hänen treeneissä on pois lähdetty iloisena onnistumisista.. Sain näitten treenien kautta vahvistusta sille "yksinkertainen on kaunista" ajatukselle ja Satu oli samaa mieltä että selkeä perusohjaus jossa mä pääsen liikkumaan ja olemaan edellä koiraa on meidän juttu.

Aluksi yli ohjasin ja Keiko tuli esteistä ohi.. Tästä kun päästiin alkoi sujua ja saatiin onnistumisia.. Mulle avautui taas paljon Keikon ohjaamisesta ja miksi se tekee niinkuin tekee.. Rimoja tuli muutama mutta Satu osasi hyvin kertoa miksi ne tuli alas ja sen jälkeen ei tarvinnutkaan enää niitä nostella..Kaikinpuolin mahtavat treenit! Kiitos Helille ja Kamulle seurasta! :)

Koska Keesi ei päässyt mukaan liitelemään käytiin äsken vielä tokoilemassa.

Keiko kertaili jääviä muutamasti sekoitti seisomisen ja istumisen.. Kaukoja tehtiin tokana. Palkkailin ekoista nousuista ekalla kertaa liikkui laitoin sitten takapalkan ja hienoja sen jälkeen. Seuruuta ihan pikku pätkiä kainalopalkalla. Asenne sekä käännökset super hyviä.  Ohjattu, olin vienyt kapulat valmiiksi ennenkuin aloitettiin. Keskikapulaa ei ollut. Eka merkki upee siitä palkka. Toka myös hyvä ja sai hakea oikean. Palautus hyvä. Vein kapulan takasin jonka jälkeen vielä merkki johon lopetettiin.. Mahtavaa että edistytään! Loppuun halusin tarkistaa miltä luoksarin stopit näyttää. Samaltahan ne kuin ennen taukoa. Seisominen hyvä maahan menossa vaan kumartaa eli jäis seisomaan.. Sitä sitten korjailin.. Jatkossa pitää tehdä enemmän pelkkiä maahan menoja..

Keesi aloitti seuraamisella ei ollut niin hyvä kuin eilen mutta ihan ok. Oikealle kääntyminen vaatii paljon lisä treeniä. Seisomista nopeesti muisti mihin  viimeksi on jääty tän kanssa. Vaatii kuitenkin vielä hurjasti toistoja..
Yksi kokonainen luoksari joka hyvä. Loppuun paikallaoloa. Hienosti malttoi vaikka välillä nyki..

Hyvät lyhyet treenit molemmille joten siitä pojot mulle! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti