maanantai 27. kesäkuuta 2011

Vaikeaa!

Perjantaina starttattiin auto kohti Piikkiön juhannuskisoja. Mun tartti ajaa paikan päälle ihan yksinäni ja voin kertoa että olin kauhusta kankea! :D Selviydyttiin kuitenkin perille kaikki ehjinä ja hyvin voivina. Oltiin jopa ensimmäisen meidän porukasta paikalla! Jonkinlainen voitto kai tuokin! ;D 


Kisat alkoi ykkösluokilla ja meillä oli hyvin aikaa purkaa auto ja katsella ratoja. Katselin Ennin ja Loren radat tuli huomattua ettei ihan helppoja ollut ykkösten radatkaan. Kauhulla jäin odottamaan mitä tuomarit oli kakkosille keksinyt.

Starttattiin aikalailla puolenvälin kohdilla ja niin kuin olin olettanut rata ei ollut turhan helppo. Keiko kävi aika lämpöisenä ja mä olin kovin jumissa. Kummallisia juttuja sitä tuli taas touhuttua radalla. Keikon kuumumiseen varmasti vaikutti myös pitkä treeni tauko..

Toka rata oli oikeestaan aika kiva.  Siinä piti olla kokoajan koira aikalailla hanskassa ja mitään rallittelu suoria ei ollut. Alussa Keiko meinas sujahtaa mun seläntaa sain siitä vielä ongittua mukaan ja päästiin ekat 8 estettä suht kunnialla läpi yksi rima tuli ihan alussa mutta muuten hyvin. Keppien jälkeen olin suunnitellut tyhmään kohtaan valssin ja lähdin valssaamaan kun keiko oli tokavikassa välissä. No keiko oli ihan täh mitä sä teet ja lopetti kepittelyn. Noita pitää treenata samoin takaaleikkauksia kepeille. Loppu rata mentiin sitten ihan omia reittejämme loppuun.

Loppupäivä vietettiin ratoja katsellessa ja illalla grillailtiin, juotiin ja nautittiin hyvästä seurasta.

Launatain radat oli musta taas aika hankalia mutta ei mitään mahdottomia. Ekalla radalla keiko kävi taas ihan törkeen kuumana haukku tuplasti enemmän mitä normaalisti. Ohjasin jo alussa väärään putkenpäähän ja siitä jatkettiin rataa joka meni ihan pelleilyksi rimat kolis ja taas mentiin väärästä päästä sisään putkeen. Oma vika ei vaan osaa.. Lopetin radan kesken kun ajatus hävis ja olin pihalla kun lumi ukko.. Mielessä kävi että minne se mun kiltti kelpie on viety. Keiko on selvästi kyllästynyt korjaamaan mun virheitä ja alkaa komentamaan välittömästi kun olen huono. :D

Tokalla radalla sain aikaiseksi hiukan parempaa ohjausta ja hetkittäin tuntui kun oltas taas samalla aaltopituudella. Tältä radalta 10 ja hiukan yliaikaa. Molemmat virheet omaa syytä.


Mukava juhannus! Vaikka tuloksia ei nyt tullutkaan.

1 kommentti:

  1. Tia! Sö oot kehittynyt ihan kauheesti!! <3 Lisää ratoja vaan alle, oikein hyvää ohjaustahan tuo oli, lisää vaan tekemistä ni se alkaa sujua aina vaan paremmin ja paremmin. Mahtisisko! Keikosta puhumattakaan. <3

    VastaaPoista