sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Pienestä kiinni!

Eka rata oli hyppäri. Tosi kivan tuntuinen rata jossa sai juosta ja kovaa!  Hyvin sain ohjattua ja vietyä Keikoa. Loppupuolella rataa oli aika pitkä suora ja sieltä yksi rima alas.. Johtui varmaan siitä että mä laskin ohjausta alas kun tuli kiire ohjata tiukka käännös putkeen.. Hyvä fiilis jäi radan jälkeen. 5 -14,96 sija 4.

Agiratakin oli ihan mukavan oloinen. Alku sujui ihan hyvin mutta sitten mä jäin haaveilemaan omiani. Unohdin hetkeksi mitä olin hommailemassa ja kun tultiin kepeiltä oli mun ohjaus väärään putkenpäähän ja sinne se keepi sit katos.. :D Jatkettiin siitä heti rataa. Pakka hajos virheen jälkeen ja loppu aika haparointia.

Hauskaa meillä kuitenkin oli ja tehtiin hommia nyt yhdessä eikä niin että koira joutuu paikkailemaan mun virheitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti