lauantai 14. toukokuuta 2011

Keesi 1v & Agia

Paljon onnea! Keesukka, Mustapossu, Kippurakeesi, Peekele, Perkele, Skip, Tuhoeläin... Rakkaalla lapsella on monta nimeä vai miten se meni.. Keesi täyttää tänään jo vuoden, aika on mennyt nopeasti vastahan se tuli meille.

Ensimmäinen vuosi skipielämää on ollut rankka mutta mukava. Keesi on loisto tapaus. Olen erittäin onnellinen että sain pienen ihanan skipin itselleni. Kiitos Heidi & Johanna mailman parhaasta pikkumustasta! 










Tänään Masalasta meille pari hyllyä.

Eka oli hyppäri joka oli musta ainakin turhan vaikea ykkösten radaksi. Mä en keksinyt hyviä ohjauksia tuohon rataan ja suoraan sanottuna rataantutustumisen jälkeen ei huvittanut ollenkaan mennä radalle. Mentiin kuitenkin. Alusta loppuun olin ihan myöhässä kokoajan. Hyllytettiin neljänteen esteeseen kun keiko meni väärästä päästä putkeen. Ihan mun vika. Olin myöhässä ja lähetin sen sinne ajatuksella "toivotaan toivotaan". En korjannut vaan jatkettiin rataa. Keiko ei varmaan edes huomannut että virhe tuli ja hyvä niin kun ei se sen vika ollut. Kepit sujui hienosti Keikolta meni reippaasti ja varmasti loppuun saakka. Hyvä keikei! Tällä radalla tuli myös kait pari rimaa.. Outoa kun keiko ei yleensä koskaan tiputa. En osaa sanoa mistä johtui tuo.

Sama myöhässä kokoajan meininki jatkui agi radalla. En tiedä en saanut itseäni yhtään liikkeelle ja unohduin kattelemaan keikoa koska se on niin suloinen kun liitelee. En vienyt sitä enkä kertonut ajoissa minne mennään. Keiko valkkaili sit ite esteet kun mä olin niin surkea Kepit sujui tälläkin radalla. Keiko oli hieno mutta mä en. Huoh! Huomenna jatketaan parilla startilla ja otan tavoitteeksi ohjata ja juosta kokoajan... Tuloksilla ei niin väliä kuhan jäis hyvä mieli. Tän päivän radoista jäi olo "olet mailman surkein ohjaaja!"

Keikostakin yksi kuva.

3 kommenttia:

  1. Viralliset syntymäpäiväonnittelut multa ja paimenilta Keesille!
    Ja välillä on niitä "haastavampia" päiviä, mutta muista et olet oikein hyvä ohjaaja! Koko ajan treenaat ahkerasti lisää ja opit ja se jos mikä on tärkeintä. <3

    VastaaPoista