lauantai 19. marraskuuta 2011

Yhtä vajaa!

Tänään oltiin hyvinkäällä kisaamassa. Viime kisoista sisuuntuneena päätin unohtaa jarrun ja luottaa Keikoon. Kannattihan se! Startattiin ekana ja selvästi sopi mulle kun ei ehtinyt jännitellä ja katsoa muiden ratoja.. Tahtoo startata aina ekana! :D Molemmat radat Saviojan agiratoja ja oikeen kivoja sellaisia.

Ekalta radalta kymppi. Yksi rima tuli alas. Videolta katsottuna musta näytti että ohjaus oli myöhässä ja siinä hypyllä mentiin seinää päin joka saattoi kanssa vaikuttaa.. Toinen virhe puomin alastulolta jossa itse annoin luvan tulla vaikkei ollut vielä kontaktilla.. Puomin ylösmeno kanssa siinä ja siinä.. Vedätin siinä ehkä turhan paljon.. Videolla näyttää ettei koskis mutta tiedä sitten.. Omia virheitä molemmat.. Aika tais olla toisiksi nopein kaikista.. Sairaan hyvä fiilis jäi radasta vaikka kymppi olikin. Mä luotin koiraan maltoin rauhoittua ja ohjata ilman turhia varmisteluja.  10 -9,46


Tokalla radalla sama tsemppi päällä! Heti tokana olleelta pituudelta Keiko kaato yhden kulmakepin ja mä ajattelin että hups tuli virhe. Joo voishan sitä tutustua sääntökirjaan.. Jatkettiin rataa ja mä rentouduin entisestään koska olihan meillä jo "vitonen alla" Kivaa yhdessä tekemistä tosin luulin keinulla ettei koskenut kontaktiin (mutta koski se) ja häkellyin siitä hetkeksi. Selvittiin loppu rata ilman virheitä ja mä juhlin meidän hienoa "kymppiä" kunnes Miia ystävällisesti kertoi tuloksen olleen nolla! Hehhe! Enpä uskonut ennenkuin näin ominsilmin kisakirjasta.. :D 0 -9,18 sija 2 ja LUVA 

Ps. Keesistä sen verran että olen sille vihainen koska se söi autossa meitä odotellessa valjaansa rikki!

1 kommentti: