maanantai 1. tammikuuta 2018

TopTeam!

Olen jonkin verran arka menemään uusiin koulutuksiin ja mulle tuntemattomille valmentajille koska joskus on käynyt niin että en ole saanut niistä kalliista koulutuksista sitä mitä olen mennyt hakemaan.

Mua jännitti siis aikatavalla osallistua ensimmäiselle leirille. Yhdenkään valmentajan opissa en ollut aikaisemmin ollut. Mä toivon saavani koulutuksista tukea omaan tekemiseen ja taitoja viedä koiriani eteenpäin. En kaipaa mitään valmiita vastauksia tai sitä että mun oma tyyli ohjata vaihdetaan johonkin valmiiseen syteemiin. Eikä ne ihan kivasti meni valmennuksetkaan oikein sytytä.

Topteam on ollut meille ihan lottovoitto. Mehän ollaan varasijalla kolme mutta ollaan silti päästy molemmille leireille mukaan. Musta on ollut mahtavaa miten on korostettu omaa tapaa ja tyyliä eikä yritetty saada ihmisia ja koiria mahtuimaan johonkin valmiiseen muottiin.

Paljon olen saanut irti leireistä ja leirien välille on ollut helppo ottaa tavoitteita mitä osataan paremmin ennen seuraavaa leiriä. Paljon hyödyllistä oppia on tullut myös Tehoa ajatellen. Ja olenpa jo muuttanut mieleltäni erään asian suhteen eikä kouluttajan tarvinnut pakottaa kun osasi niin hyvin perustella :D

Keesin menoa viime leiriltä. Mä en tykkää sokkareista mutta niistä on nyt treenattu ja yritetty käyttää kun ne on ihan hyödyllisiä ja nopeita vaihtoehtoja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti