torstai 8. tammikuuta 2015

Asenne ratkaisee aina!

Eilen Keesin ohjatut purinalla. Menin suoraan töistä väsyneenä, stressaantuneena ja nälkäisenä. Ei hyvä.

Mulla on ollut ongelmia oman asenteen kanssa. Vaadin itseltäni liikaa ja hermostun tosi paljon jos Keesi haistelee tai ei keskity. Jos päästän itseni tähän väärään tilaan on treenit hukkaan heitettyä aikaa koska en ole tyytyväinen enää mihinkään varsinkaan omaan tekemiseen. Mikään linja ei kelpaa eikä mikään ohjaus ole tarpeeksi onnistunut.

Kaikki tämän vuoden treenit eilistä lukuun ottamatta on sujunut tosi hyvällä asenteella ja olen keskittynyt olennaiseen eli oppimaan.

Eilen kuitenkin päästin itseni siihen huonoon mielentilaan ja tiedostan sen kyllä heti mutta mun on siltikin siinä hetkessä vaikea luopua siitä. Miten tyhmää.

Edelleenkin mun on opittava miettimään enemmän ennen kuin aloitan treenit. Miettiä mitä treeneiltä haluan ja mistä palkkaan. Miettiä ettei virheet haittaa ja niistä oppii. Mä tuun aina tekemään virheitä joten en voi niistä lannistua. Varsinkin mun on opittava olemaan itselleni armollisempi.

Keesin varsinkin vaikuttaa mun turhautuminen ja aiheutan sillä oravan pyörän. Mä turhaudun Keesi paineistuu alkaa haistella ja mä turhaudun lisää..

Keesi oli eilen alkuun vähän ulalla oisi vaatinut paremmat herättelyt alkuun. Tokalla kierroksella sain sen sellaiseen raivoon että tyyppi murisi ja haukku mun sylissä. Mutta koska mä olen ahne halusin kokeilla että mitä tapahtuu jos kuumennan kaveria lisää. No lopputulema  oli se et keesin hampaat oli mun huulessa ja mua oikeasti pelotti laskea se sylistä alas hulluna muristen. Mietin että syökö se mut vai esteet. Jäi kuitenkin lähtöön ja toka kierros oli Keesiltä upeella asenteella tehtyä menoa.

Koska tästä nyt tuli tälläinen asennetta pohtiva postaus vaikka piti kirjoittaa eilisistä treeneistä. Kerrottakoon että Keikolle tehtiin koko viime kesä erilaista asenne treeniä. Kaikki lähti liikkeelle vähän vahingossa kun halusin tehdä hitaille kontakteille jotain. Nykyään Keiko on aika erilainen treeneihin mennessä. Jos Keikon asenne saatiin muuttumaan vaikka sen kanssa oli vuosikausia tehty liian matalassa vireessä niin kyllä me munkin asenne vielä korjataan!

Keesillä on pääasiassa aina hyvä vire ja asenne mutta se ei anna sitä ilmaiseksi vaan vaatii herättelyä. Sen voi myös kuumentaa yli jolloin siitä tulee holtiton ja voi myös rauhoitella itseään nuuskimalla.

Mulle ei ole ihan sama millä lailla nuo agia tekevät vaan haluan niiden olevan tietyssä tunnetilassa ja nyt olen oppinut saamaan ne suurimmalla kerroilla siihen. Nyt on aika opetella itsekkin sellainen mielentila jolla tulee tulosta ja homma pysyy hauskana.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti