lauantai 13. huhtikuuta 2013

Sano mitä sanot mutta juoksemista älä lopeta!

Eilen agia omalla vuorolla vuokkosilla.

Keesi aloitti eteenmeno harjoituksella. Kuusi aitaa ja lähetys lelulle. Aloitettiin ensin muutamasta ja lopuksi koko pätkä. Ihan kivasti se sinne pinkoi. Näitä kuitenkin tehty viimeksi pentutreeneinä joten täytyy muistutella useammin. Seuraavaksi keppejä. Kokeilin suoraan ilman ohjureita ja Keesihän teki! Jes! Otin vain muutaman toiston molemmin puolin hypyn kautta. Tarkoitus oli tehdä vielä toinen setti lopuksi mutta ei keretty ja ihan hyvä näinkin. Nyt tuntuu että edistystä tulee on vihdoin sitä tahtia kun mä haluan! :D Mun täytyy nyt vaan pitää maltti mukana jotten pilaa mitään.. Keesi sai pitää taukoa tähän väliin.

Tauon jälkeen otettiin keinua. Alkaa olla hurja vauhti ja aletaan olla jo lentokeinun rajoilla.. Ei pelota enää yhtään! Sain loppuun muutaman hallitumman ja jätettiin niihin. Lopuksi vielä pieni pätkä jossa treenattiin takaaleikkausta, niistoa ja viskileikkausta. Takaaleikkaukset toimii keesillä hyvin. Niiston ei tahtonut tulla kun takana oli putken vääräpää joka houkutti. Pienen tahtojen taiston jälkeen Keesi kuitenkin taipui ja alkoi tulla paremmin ohjaukseen. Viskit ei sujunut kun mä tein ne väärin ja tajusin sen vasta kun Sonja kävi neuvvomassa mua Keikon kanssa myöhemmin miten ois pitänyt tehdä.. 

Mä voisin hehkuttaa Keesiä loputtomiin kun se on vaan niin hauska ja pätevä pikkumusta! Onhan se vähän sellainen vahvasti ohjattava ja kovapäinen mutta sopii mun käteen melkein kun hanska. :)

Keiko teki omalla vuorollaan myös tuon eteenmeno harkan. Välit oli melko lyhyet ja Keiko menikin ne vain yhdellä laukalla jota toivoinkin. Näitä pitäsi muistutella useammin kun kisoissa usein kyselee suorilla. Loppuun yksi kerta ilman että palkka oli valmiina ja hienosti Keiko meni loppuunasti.

Keikolle myös tekniikka pätkä. Leikkaukset toimi, niistotkin ihan ok. Viskitkin sitten kun Sonja kävi mua ohjeistamassa oikeasta suoritustavasta. :) Hieno Keiko!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti