perjantai 29. heinäkuuta 2011

Onnistumisia ja epäonnistumisia!

Eilen treenattiin hallilla. Keesi aksaa ja Keiko aksaa ja tokoa.

Keikon kanssa treenasin putkikulmia. Kivasti löysi. Epävarmuus näkyi kyllä vähän vauhdissa.

Keesi aloitti kepeillä joita vieläkin se kymmenen. Hienosti sujui ja haki ekan välin hienosti ihan itte. Lähettelin suurimman osan kerroista ja muutan kerran menin vieressä.  Otettiin myös putki kepit ja sekin sujuin kun otin pikkasen haltuun ennen keppejä. Rengas sujui nyt huomattavasti paremmin kuin aikaisemmin. Keesi halusi treenata pöytää kun viimeksi ihastu siihen niin paljon. Otettiin pöytä sitten mukaan pikkuisen pätkään ja se näytti tältä.

Aksailut jää nyt varmaan vähemmälle kun pitää palauttaa auto ja ensi viikolla haluan keskittyä täysillä tokoiluun.

Keikolle loppuun tunnari. Muuten ihan kiva mutta vähän maistoi muutamaa ennenkuin löysi oman. Ei kylläkään nostanut vääriä. Virettä pitää saada vieläkin alemmaksi.

Tänään sirkuskentällä kokeenomaista treeniä. Sonja käskytti meille kaikki liikkeet.

Seuraaminen: Suurimmat virheet johtui mun omasta kävelystä. Hirveesti en oo päässy tekee käskytettynä ja kauheesti joutuu miettimään ja kuuntelemaan mitä liikkuri sanoo. Sitten kun mä hölmöilen ei Keikonkaan seuruu pysy kasassa. Hidasta treenattava erityisesti. Keiko kuitenkin pääasissa ihan kivasti teki.

Liik.istuminen: Alussa otti vähän häiriotä käskytyksestä ja jätätti. Korjas kun huomautin. Itse istuminen oli hyvä. Mulla pahatapa kääntyä kattomaan menikö se oikein. Pitäs vaan luottaa että osaa.

Luoksetulo: Seisominen valui, maahan meno hyvä. Eteen tuli aika väljästi ja vino perusasento.

Ruutu:  Ekaa kertaa tehtiin käskytyksellä. Vautsi oli kyllä hieno! Kovaa meni ja pysähty hienosti käskystä maahankin meni heti kun mä muistin käskeä! ;D Loppu osakin Keikon osalta ihan hyvä. Mä tarviin kävely treeniä tähänkin.. :D

Hyppynouto: Olisi kannattanut lukea sääntökirjaa pikkasen tarkemmin.. Mä oon aina luullut että koiran saa lähettää kauempaakin kuin se 3m. Eli olen aina treenannut niin että ollaan tosi kaukana hypystä. Nyt kun tehtiin sillä oikealla 3:lla metrillä niin Keiko hyppäs niin lähelle mua ettei pystynyt tuomaan eteen vaan meni ohi. Oli ihan hukassa että mitä hän nyt tekee..  Muuten ihan hyvin teki.. Tää täytys kyllä saada kuntoon ennen koetta...

Metsku: Ekalla kerralla mä itse otin kapulan turhan rivakasti ja keiko pomppas seisomaan. Muuten ihan ok. Nostot oli ainakin kauniita ja reippaita. Pitää muistaa varovasti ottaa ettei se peppu nouse. Keiko tässä niin herkkis muutenkin.

Tunnari: Liian korkea vire. Ei käyttänyt nenää vaan nosteli ja maisteli vääriä. Löyty se omakin sit jossain vaiheessa. Treeniä lisää ja tarttis nyt oikeesti PALJON treeniä liikkurin kera... 

Kaukot: Tulipa ikävä takapakki tän kanssa. Oli paineistunut ja katteli muualle. Harmillista, pitää nyt vaan yrittää saada tähän rennompaa fiilistä. Keikolla on niin hienot kaukot silloin kun tekee.

 Paikkamakuu: Ei mitään ongelmaa. Lonkalla oli mutta niin se on aina.


Tehdään viikonloppuna ja alkuviikosta vielä se mikä voidaan. Oishan tuolla vaikka mitä treenattavaa mutta näillä mennään. Paljon virheitä tulee kyllä mun omasta toiminnasta. Pitäs käyttää enempi järkeä eikä hötkyillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti